poniedziałek, 22 lipca 2013

Książki - źródło wiedzy o wychowaniu, dziecku, karmieniu itd.

Wiedzę o pielęgnacji małego noworodka, a także o pewnych rytuałach, nawykach dzidziusia i tego, jak go uczyć przydatnych umiejętności już od samych narodzin - czerpałam z książek. Teraz już wiem, że dzięki temu, iż już na początku wiele informacji wiedziałam, było mi znacznie łatwiej. Szczerze polecam Wam kilka książek, z którymi nie rozstaję się do dziś. Lista poniżej:)

CIĄŻA 40 KOLEJNYCH TYGODNI.
CIĄŻA - 40 KOLEJNYCH TYGODNI foto ze strony: http://www.wydawnictwoamber.pl

To fantastyczna pozycja, napisana przez Dr Glade B.Curtis i Judith Schuler, która pozwoliła mi przejść 40 tygodni ciąży. Książka ta zawiera najważniejsze informacje dotyczące ciąży i porodu i to wszystko podzielone na 40 tygodni.
Szczerze polecam:)

OPIEKA NAD DZIECKIEM.
Opieka nad dzieckiem. Poradnik dla rodzicówfoto ze strony: http://muza.com.pl

"Opieka nad dzieckiem" pod redakcją dra A.J.R. Waterstona to rewelacyjny poradnik dla rodziców. Kompedium wiedzy na temat opieki nad dzieckiem od momentu jego narodzin do ukończenia trzeciego roku życia. Znajdziecie w nim wiele zdjęć, porad, wskazuwek i innych cennych informacji dotyczących dzidziusia.
Z tym poradnikiem nie rozstawałam się przez pierwsze miesiące życia mojeo synka. Mój mąż czytał tą książkę do poduszki, a czytanie do poduszki nie jest normą dla mojego męża:))))
Także gorąco polecam:)

MAMO TATO, CO TY NA TO?
Mamo, tato co ty na to? O opiece, pielęgnacji i rozwoju waszego  foto ze strony: http://merlin.pl
To książka Pawła Zawitkowskiego i przyjaciół o opiece, pielęgnacji, i rozwoju maleństwa. Oprócz obszernych opisów, pięknych zdjęć, autor zamieszcza tu także płytę z filmem DVD. Autor krok po kroku pokazuje nam, jak zajmować się dzieckiem, jak sprawować nad nim opiekę, jak go uczyć i jak prowadzić przez życie. Świetna pozycja z wieloma pozycjami wartymi uwagi!!!
Poniżej film reklamujący książkę:


Oczywiście wszystkim polecam!:)


MAMA I TATA TO MY
Mama i Tata to My. Obalam mity o zdrowiu, rozwoju i żywieniu dzieci - Paulina Smaszcz-Kurzajewska foto ze strony: http://lubimyczytac.pl
To także książka napisana przez Paulinę Smaszcz Kurzajewską. To swego rodzaju poradnik dla mam napisany przez mamę, która ma dwójkę dzieci i zetknęła się z wieloma problemami, z którymi będzie miał do czynienia każdy z nas:) Książka zawiela wiele przepisów kulinarnych dla kilkumiesięcznych dzieci, różnych tabelek, np. od którego miesiąca, co może jeść dziecko, obala wiele mitów i w prosty oraz przejrzysty sposób kieruje nas w różnych wyborach dotyczących naszego maleństwa:)
Ma się rozumieć polecam:)

Powyżej przedstawiłam Wam tylko kilka wybranych pozycji, bo one w mojej edukacji są najważniejsze i z nich czerpałam najwięcej i właściwie uczę się do tej pory:)


CO NIECO O ROZWOJU DZIECKA
Co nieco o rozwoju dziecka foto ze strony: http://www.weltbild.pl

To kolejna pozycja autorstwa Pawła Zawitkowskiego, która jest rewelacyjnym poradnikiem dla jeszcze nic nie wiedząćych "świeżych" rodziców. Zawiera cenne wskazuwki, naucza i pokazuje krok po kroku, co zrobić z noworodkiem w każdej niemal sytuacji, która może nam się przydarzyć. Jest bezcenna. Powinno ją się otrzymytwać w szpitalu przy narodzinach dziecięcia:)
Naturalnie polecam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz