wtorek, 3 września 2013

Dzisiaj już poczułam jesień - małe zakupy dla Tomutka i co ze mną?

Dzisiaj było dużo chłodniej niż w poprzednie dni, pomimo to udałam się na spacer z Tomutkiem i cieszyłam się, że w weekend zrobiłam pierwsze jesienne zakupy dla Maluszka. Generalnie Tomek nie ma wielkiej szafy ubrań, ale w miarę potrzeby kupuję to, co niezbędne. Właśnie dzisiaj poczułam także na sobie, że czas uzupełnić garderobę na zimne dni.
Tu gorszym problemem jestem rzeczywiście ja, niż Synek, bo odzież dla ciężarnych jest bajońsko droga. Jedyne co, to jeszcze w H&M można kupić coś w rozsądnej cenie. Tylko dlaczego tam jest prawie wszystko czarne!!!
Dla siebie postaram się kupić coś w sieci. Niestety poprzednia ciąża nie wymagała ode mnie zbyt dużych zakupów odzieży. Urodziłam w czerwcu, a brzucholek do marca mieścił się jeszcze w mojej - dostępnej w szafie - odzieży. Tym razem będzie gorzej:)))) Czekają mnie zakupy:)

To zestaw z Reserved, przyda się na spacery po lesie i po mieście. Dresiki są wygodne dla takiego Maluszka, a Tomutek bardzo lubi chodzić w miękkich spodenkach:)


To także z Reserved, coś w innych tonacjach... Spodenki są już ocieplane, więc powinny być i na zimę. Kurtkę na jesień mam od koleżanki w spadku, więc ten zakup odpadł:)




Z moim spacerkiem chyba trochę jednak przesadziłam, bo będąc już w domku około 15:00 poczułam się tak mocno znużona, że musiałam się położyć. Co zrobić z dzieciątkiem w takiej sytuacji? Oczywiście położyć się z nim. Dlatego też uśpiłam Tomutka i spaliśmy razem. Potem już nie chciał spać, jak zwykle o 19:00. Zasnął dopiero po 20:30. 

A ja jak widać trochę posiedziałam (obecnie u mnie już po 2:00 - w nocy oczywiście!:)) i przede wszystkim nadgoniłam prasowanie, jakieś sprzątanie i porządkowanie, a potem usiadłam przed laptopem, by pośledzić trochę blogi i może też coś napisać. W tle moje ukochane Chili Zet i dzisiaj akurat cudowna, łagodna muzyka na spokojną noc. 

A tu tyle niespodzianek, bo i dużo komentarzy od Was, które tak bardzo cieszą!:) i dużo Waszych wpisów. i Tak sobie myślę, kiedy Wy to wszystko piszecie??? Jak sobie organizujecie swój czas??
Ja muszę jeszcze nad tym wszystkim trochę popracować:)))

Przed snem nachodzi mnie taka refleksja, dobrze, że są takie blogi, bo my pozamykane z naszymi Maleństwami możemy się tu "wyszumieć" i przede wszystkim wymienić naszymi myślami, doświadczeniami, przepisami itd...
Serdecznie pozdrawiam Wszystkie mamy i ciężarne:)))




Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego posta!!!
Gorąco zapraszam do dyskusji i komentarzy, a także do obserwowania mojego bloga. 
Na pewno będą jeszcze ciekawe konkursy!!!:))))
Chwalcie się swoimi dzieci i osiągnięciami związanymi z wychowaniem, a tym samym pomagajcie w wychowaniu innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz