czwartek, 2 stycznia 2014

Liebster Blog Award

Niedawno zostałam po raz trzeci  nominowana do Liebster Blog Award. 
liebster blog award

Bardzo dziękuję za nominację:). To jest dla mnie zawsze bardzo miłe uczucie. Tymbardziej, że nominują mnie osoby, które mnie nie znają i których także nie znam ja, więc nasze nominacje opieramy na tym, co czytamy w naszych blogach i postach. 
Dziękuję:)



Kasiu wybacz, że tylko odpowiem na Twoje pytania. Nie będę dalej nominować i zadawać pytań, bo bardzo się oszczędzam i przy kompie spędzam bardzo mało czasu. Max pół godziny dziennie. Już dotrwałam do dzisiaj i mam nadzieję, że dam rady do wtorku do porodu:)
Wszystko nadrobię po połogu!:)


Poniżej odpowiedzi na pytania Kasi:
1. Czym jest dla Ciebie macierzyństwo? - Czymś całkowicie nowym, czymś czego nie byłam w stanie sobie wyobrazić nawet w najśmielszych snach, czymś, czego się uczę cały czas i czymś takim, czego nie jestem w stanie jeszcze nazwać, bo każdego dnia od urodzin synka dostarcza mi wiele niespodziewanych sytuacji, niespodzianek i rozwiązań.

2. Jaka jest Twoja ulubiona kuchnia? -Azjatycka:)

3. Kim chciałaś być, gdy byłaś mała? - Mechanikiem Samochodowym!

4. Rozważna, czy romantyczna? -  Rozważna

5. Książka czy film? - Książka

6. Twoja pierwsza myśl po obudzeniu się to...? - Co mi się śniło?:)

7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? - Rodzinę:)

8.Tradycyjne Święta Bożonarodzeniowe czy wyjazd do ciepłych krajów? - Tradycja przede wszystkim:)

9. Gdybyś miała wybór, gdzie chciałabyś żyć? - Gdzieś, gdzie jest ciepło!:)

10. Na co wydałabyś swój milion dolarów? - Na zabezpieczenie przyszłości mojej i mojej rodziny. Przynajmniej w takim stopniu, w jakim było by to możliwe:) Może poprzez jakąś dobrą inwestycję? Może poprzez jakiś dobry interes?

11. Co to znaczy być dobrym blogerem? - To trudne pytanie, bo dla każdego oznacza to co innego. Czytam wiele blogów i w każdym znajduję coś dobrego, każdy ma w sobie coś interesującego. Nie wiem, czy taka definicja, jak dobry blog w ogóle istnieje? Dla mnie chyba nie. Może gdyby ją rozpatrywać pod kątem oglądalności lub komentarzy lub zarobków, wówczas było by prościej o definicje...? Ja tego nie robię.



Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego posta!!!
Gorąco zapraszam do dyskusji i komentarzy, a także do obserwowania mojego bloga. 
Na pewno będą jeszcze ciekawe konkursy!!!:))))
Chwalcie się swoimi dzieci i osiągnięciami związanymi z wychowaniem, a tym samym pomagajcie w wychowaniu innym.

1 komentarz: