środa, 1 kwietnia 2015

Książki, które lubimy i chętnie do nich wracamy

nasze hitowe propozycje:)

Od jakiegoś czasu mamy już w naszych zbiorach książki Tulleta i jedną Bardosa. Niegdyś przeczytałam o nich na stronie Mamiczki pod kilkoma linkami:TU, TUTU i TU).
Bardzo lubię stronę Mamiczki, bo można znaleźć na niej wiele ciekawych pomysłów na zabawę dla Malucha, poczytać o interesujących książkach, grach i zabawach. Często, po przeczytaniu recenzji u Mamiczki, zakupuję polecaną pozycję i zawsze jesteśmy z niej zadowoleni. Jeszcze się nie zawiodłam.
Tak było też tym razem. Ciekawe opinie o książkach, z nutą tajemnicy, skusiły mnie do zakupu nie tylko jednej, ale kilku pozycji /jak na zdjęciu/.
Jak do tej pory Tomek najbardziej uwielbia "Naciśnij mnie" i "Kolory". Zna już praktycznie te książki na pamięć i zawsze świetnie się przy nich bawi. 
Swoją drogą zawsze zastanawiam się, jak pisarze, czy bajkopisarze, może właściwiej "wymyślacze" wpadają na pomysł takiej/innej książki, bo nie jest ona typowa. Przyciąga uwagę i sprawia, że człowiek jest bardzo ciekawy, co będzie na drugiej stronie. Niekiedy można się rozczarować, bo oczekujemy podkręcenia emocji, a tu nic z tego. Najważniejsze jest to, że dziecku się podoba i chce obracać następną kartę książki:))) Tomek po lekturach takich książek chętnie ogląda inne pozycje i zawsze jest ciekawy, co książka kryje w sobie. Zawsze zdaje mi się, że to bierze się właśnie z tego, że wcześniej czytał i bawił się z książkami Tulleta:).

Polecam tym, co lubią oryginalne pomysły i nietypowe książki oraz ich zakończenia:)

2 komentarze:

  1. Książeczki wyglądają na bardzo interesujące. Chętnie po nie sięgniemy :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy Kolory i Naciśnij mnie. Wręcz genialne książki. Ukłon w stronę autora za niebywałą wyobraźnię. :)

    OdpowiedzUsuń