czwartek, 26 stycznia 2017

Dzień babci i dziadka:)

kubek na dzień dziadka
Kubek z nadrukiem dla dziadka:)


Dzień dziadka i babci za nami, ale ja jeszcze na chwilkę do nich wrócę. Po raz pierwszy zdecydowałam się na to, by prezent dla babci i dziadka był w formie kubka. Byłam zachwycona.
Co roku staram się dzieciom coś przygotować, by mogli dać babci i dziadkowi. W tym roku padło na kubki z nadrukiem. Do tej pory nie miałam okazji osobiście takich kubków widzieć i nie wiedziałam, jak one się prezentują. 
Tymczasem jestem nadal oczarowana tymi prezentami, pomimo, że już ich u nas nie ma. 

Oczywiście zlecenie wykonania takich kubków to żadna filozofia. 
Wystarczy znaleźć w internecie miejsca, w którym wykonują takie usługi, porównać ceny, oferty (wygląd kubków, kolorystyka i inne możliwości), wysłać zdjęcie + ewentualnie napisy i zdecydować się na odbiór osobisty bądź przesyłkę kurierską. Ot cała filozofia. A jaki śliczny prezent:) Te kubki kosztowały po 30 zł każdy. Cena średnia, a jeżeli chodzi o wielkość kubka to nawet dobra. Pojemność tego kubka to 250 ml.

Jak Wam się podoba?

Tak się rozochociłam, że zamówię dla Siebie podobny kubek:) Muszę się tylko zastanowić nad tym, jakie zdjęcie na nim umieszczę:)

A oprócz kubków dzieci przygotowały dla babci i dziadka laurki, obrazki i u Tomka w przedszkolu było małe przedstawienie. Żałuję, że nie mam zdjęć z przedstawienia, ale nie mogłam iść:(
Najważniejsza w tym wszystkim jest dla mnie radość dziecka:)


kubek na dzień dziadka
Kubek z nadrukiem dla dziadka:)

kunek na dzień dziadka
Kubek z nadrukiem dla dziadka:) od środka:)

kubek na dzień babci
Kubek z nadrukiem dla babci:)

kubek na dzień babci
Kubek z nadrukiem dla babci:)

kubek na dzień babci
Kubek z nadrukiem dla babci:) od środka:)

3 komentarze:

  1. Wyszło super, trzeba było zrobić też wersję dla siebie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam najpierw zobaczyć, jak to będzie wyglądało. Dla siebie wybiorę też inne zdjęcie :-)
      Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrówka :-)

      Usuń
  2. będą mieć cudowną pamiątkę!

    OdpowiedzUsuń