niedziela, 25 sierpnia 2013

biorę udział w konkursie MAMARONI


Może uda mi się wygrać książkę Grocholi:)!!! Uwielbiam czytać i staram wykorzystać każdą wolną chwilę na czytanie. Nic nie szkodzi, że najczęściej są to nieprzespane noce, bo najważniejsza jest zawsze przeczytana książka.
Obecnie skupiam się głównie na poradnikach i potem śnią mi się po nocach wszystkie przeczytane porady:)
Trzymajcie za mnie kciuki:) Zapraszam i Was w krainę wyobrazi, w tym przypadku Kataryzny Grocholi:))))

Zapraszam i Was do udziału w konkursie - link poniżej:

http://mamaronia.blogspot.com/2013/08/ap-ksiazke.html#comment-form



Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego posta!!!
Gorąco zapraszam do dyskusji i komentarzy a także do obserwowania mojego bloga. 
Będą ciekawe konkursy!!!:))))
Chwalcie się swoimi dzieci i osiągnięciami związanymi z wychowaniem, a tym samym pomagajcie w wychowaniu innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz