niedziela, 25 sierpnia 2013

podróż pociągiem z Warszawy do Krakowa

Kilka tygodni temu miałam okazję jechać z mężem i Tomutkiem z Warszawy do Krakowa pociągiem i jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że pociąg posiada specjalny wagon dla dzieci!!!!

Poniżej zdjęcie wagonu:

przedział dla dziecka



Dzieci było mało, a miejsca było dużo, więc gdy synek zapragnął się zdrzemnąć, położyliśmy go na podłodze. Mąż stwierdził, że położy się obok synka, bo po co ma się męczyć na fotelu.

Wyobraźcie sobie uradowane miny przechodzących podróżnych:))))))) Obrazek komiczny i wzbudzający zarówno zachwyt, jak i uśmiech. Niektórzy robili zdjęcia. Oczywiście proporcje między małym dzieckiem i dużym mężczyzną są ogromne i śmieszne:))))))))))

Mam nadzieję, że zdjęcie także Wam się podoba. A może macie jakieś podobne zabawne zdjęcia??? 




Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego posta!!!
Gorąco zapraszam do dyskusji i komentarzy a także do obserwowania mojego bloga. 
Będą ciekawe konkursy!!!:))))
Chwalcie się swoimi dzieci i osiągnięciami związanymi z wychowaniem, a tym samym pomagajcie w wychowaniu innym.



5 komentarzy:

  1. Faktycznie smieszne to zdjecie. Tomus slodko sobie spi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcie. Też nie wiedziałam, że są takie przedziały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że PKP Intercity nie ma dokładnej rozpiski, w których pociągach są przedziały dla dzieci. Gdy ostatnio pytałam w okienku podczas zakupu biletu do Wrocławia, czy dany pociąg posiada także wagon lub przedział dla dzieci, pani w okienku nie mogła mi udzielić odpowiedzi, bo jej nie znała. Taką informację można otrzymać dopiero w pociągu u konduktora:((( Serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Wow. Super że takie przedziały są w naszych pociągach. jestem mile zdziwiona i zaskoczona. Pozdrawiam.:-))

    OdpowiedzUsuń