czwartek, 15 sierpnia 2013

Elancyl czy Mustela dla kobiet w ciąży? - mój 19 tydzień ciąży

Moje drogie Pani, poniżej mój 19 - sty tydzień ciąży. 

Niestety brzuchol mam duży, ba napiszę nawet bardzo duży!!! To może się wiązać na pewno z różnymi powodami, najistotniejszy jest ten, że niespełna rok temu miałam poród i moje powłoki brzuszne jeszcze są zbyt świeże i bardzo podatne na rozciąganie.

Niestety po pierwszej ciąży nie ćwiczyłam też jakoś specjalnie brzuszków, bo wiedziałam, że będę się z mężem starać o drugiego dzidziusia. Dlatego ten brzuchol jest taki trochę biedniutki. Po drugim porodzie popracuję nad nim solidnie, by wrócić do stanu sprzed ciąż:)))
Na pewno podzielę się tu ćwiczeniami:)




W związku z tak ogromnym brzuszkiem dobre, właściwe i skuteczne kosmetyki przeciw rozstępom są jak najbardziej pożądane.

Przyznaję, że przy pierwszej ciąży (także miałam dosyć duży brzuchol) przetestowałam tylko dwa rodzaje kosmetyków dla kobiet w ciąży, a mianowicie:

 Wybrałam Elancyl, bo:
  • dla mojej skóry był najlepszy, bardziej ją nawilżał i nie miałam uczucia ściągania skóry podczas dnia,
  • jest bardzo delikatny, więc nie musiałam go mocno i długo wcierać w skórę, 
  • idelanie odpowiada mi jego zapach i lekka konsystencja,
  • nie "roluje" się podczas smarowania, więc można się także delikatnie masować po brzucholu,
  • na wchłonięcie potrzebuje kilku minut, ale to jakoś specjalnie mi nie przeszkadza,

Po pierwszym porodzie, tj. w czerwcu 2012, przestałam się smarować i pokazały mi się na brzuszku czerwone wielkie rozstępy, natychmiast wróciłam do smarowania Elancylem! Byłam zdruzgotana, bo przez 9 miesięcy się smarowałam i nic mi się nie pojawiło, a tu w ciągu kilku dni miałam paskudne czerwone rozstępy.

W ciągu tygodnia smarowania Elancylem wszystko mi się cofnęło. To był dla mnie cud - choć w te nie wierzę - dlatego też Elancyl jest dla mnie najlepszy:)

Rada dla Was, drogie Ciężarne.
Każda z nas jest inna i polecam przetestowanie różnych kosmetyków na rozstępy, bo na każdej z nas efekty mogą być różne. Dla jednej Elancyl będzie dobry, ale dla drugiej lepsza będzie zwykła oliwka lub Mustela. Dlatego też w internecie na foramch przeczytamy skrajnie różne opinie na temat tych samych kosmetyków. Wiadomo, że czasami ceny tych kosmetyków są wysokie, więc jeżeli pomoże nam coś tańszego, to po co przepłacać?


1 komentarz:

  1. Obie marki bardzo dobre :) Chociaż ja zostaję wierna Musteli :)

    OdpowiedzUsuń