niedziela, 13 października 2013

Nominacja Liebster Blog Award - dostałam drugą nominację! To szalenie miłe:)



Jestem po raz drugi w krótkim czasie nominowana do Liebster Blog Award.
To szalenie miłe!!:))))




Ze względu na to, że nie znam jeszcze dużo blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, których się nominuje do Liebster Blog Award i że niedawno byłam nominowana, przypomnę tylko zasady tej zabawy i odpowiem na pytania.

Nie będę tym razem nominować i zadawać pytań.

Dla pewności przypominam zasady zabawy.
Nominację do Liebster Award otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, dlatego też daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która "Cię" nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który "Cie" nominował.

Mnie nominowała: http://natalie-kate.blogspot.com/


Za co bardzo, bardzo dziękuję!:)

Oto pytanie, na które mam odpowiedzieć:
  1. Ile dzieci chcesz mieć i dlaczego tyle? - Chciałam mieć dwójkę dzieci. Mam szczęście, bo jestem drugi raz w ciąży. Teraz z mężem zastanawiamy się nad trójką... Sami pochodzimy z rodzin wielodzietnych i wiemy, że jest zawsze milej i lepiej mieć więcej sióstr i braci. Doceniamy to na pewno teraz, gdy już jesteśmy starsi i się wszyscy spotykamy. Chcielibyśmy, by i nasze dzieci miały większą rodzinę i nigdy nie czuły się samotne. Do tego potrzeba między innymi rodzeństwa:)
  2. Co zrobisz, gdy Twoje dziecko postanowi zmienić płeć? - Będę go w tym wspierać i będę mu pomagać poradzić sobie ze wszystkim.
  3. Telewizor, czy telefon? - Co bardziej Cię kręci? - Telefon:) Telewizora nie mam od około 10, może więcej lat i nie wiem, czy kiedykolwiek będę miała:)
  4. Sposób na relaks? - wysiłek fizyczny, jogging, wędrówka.
  5. Co Cię wkurza w macierzyństwie? - może brak czasu... ? 
  6. Co zadziwia Cię u swojego maleństwa? - to, jak dużo rozumie.
  7. Ulubiona książka? - Jedna to za mało, ale mogę napisać autorów:), których mam wszystkie książki i wszystkie przeczytałam co najmniej raz:)): W.Wharton i P. Coelho
  8. Czy mąż wspiera Cie w codziennych obowiązkach? - częściowo mnie wspiera, choć uważam, że to bardzo mało:)
  9. Dlaczego piszesz bloga? - dla Siebie - by móc wyrzucić z siebie wszystko, co gdzieś tam siedzi, dla Innych - by się podzielić swoimi doświadczeniami i poczytać, co sami piszą, dla Synka - by miał w przyszłości, co poczytać:)
  10. Kiedy ostatnio dostałaś kwiaty? - półtora tygodnia temu:)

Jeszcze raz bardzo dziękuję:)


Bardzo dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego posta!!!
Gorąco zapraszam do dyskusji i komentarzy, a także do obserwowania mojego bloga. 
Na pewno będą jeszcze ciekawe konkursy!!!:))))
Chwalcie się swoimi dzieci i osiągnięciami związanymi z wychowaniem, a tym samym pomagajcie w wychowaniu innym.

4 komentarze:

  1. Wharton jest super! :) Dawno temu czytałam "Spóźnionych kochanków" a nadal jestsem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Spóźnionych kochanków" uwielbiam, choć niektórzy uważają, że to książka bezwstydna... Ach tam inni:) Wieczornie pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Trójka :) Fajnie, też mi się marzy troje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo trójka ma już o czym rozmawiać i się inaczej zająć i jest tak raźniej i zawsze się coś dzieje. A pomyśl czwórka?:) Gorąco pozdrawiam:)

      Usuń